• Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji i zwroty towaru

PANELOWO - zarówno sklepy stacjonarne, jak i sklep internetowy - dokłada starań, by sprzedawane towary były możliwie najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych cen. Staramy się tak prowadzić sprzedaż i montaże, by Klienci dostawali taki towar i usługę, z których będą zadowoleni. Jeżeli z jakiegoś powodu okazuje się, że Klient nie jest zadowolony i nie możemy dojść do porozumienia, to mamy przewidziane procedury, które pozwalają rozwiązywać takie sytuacje: Klient może zgłosić reklamację lub (w przypadku sklepu internetowego) dokonać zwrotu towaru.

Zwroty i reklamacje opisane są w Regulaminie sklepu, niemniej uznaliśmy sprawę za na tyle ważne, by opisać je jeszcze raz poniżej.

Zwrot towaru

Skontaktuj się z nami osobiście, telefonicznie lub mailem
Możliwe, że sprawę, która jest dla Ciebie uciążliwa uda się rozwiązać szybko wyłącznie poprzed kontakt z naszym sklepem. Spróbuj tej drogi - jest najszybsza. Jeżeli nie chcesz - zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, zadzwoń lub napisz do nas mail informując o takiej sytuacji, wypełnij potrzebne oświadczenie pobrane ze strony https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/ (zakładka Oświadczenie o odstąpieniu od umowy) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PANELOWO Piotr Sochocki
ul. Wojska Polskiego 10A
83-400 Kościerzyna
z adnotacją: ZWROT TOWARU [numer_zamówienia]

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Po otrzymaniu przez nas zwrotu produktów wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentami zwrot pieniędzy będzie realizowany w ciągu kolejnych 14 dni roboczych (zwykle szybciej). 

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami osobiście, telefonicznie lub mailem
Możliwe, że sprawę, która jest dla Ciebie uciążliwa uda się rozwiązać szybko wyłącznie poprzed kontakt z naszym sklepem. Spróbuj tej drogi - jest najszybsza. Jeżeli nie chcesz - możesz przejść od razu do punktu 2.


2.
 Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie konkretnego produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz datę wystąpienia wady.
Wzory aktualnych formularzy są do pobrania ze strony https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/
Pismo wyślij pocztą elektroniczną z potwierdzeniem odbioru, pocztą z potwierdzeniem odbioru lub przynieś do nas osobiście.

3.Odesłanie produktu
Zaczekaj na kontakt od nas w odpowiedzi na Twoje pismo. Przekażemy Ci szczegółowe informacje, jak i gdzie odesłać towar w zależności od produktu, który reklamujesz. Przesyłka zwrotna jest na Twój koszt.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PANELOWO Piotr Sochocki
ul. Wojska Polskiego 10A
83-400 Kościerzyna
z adnotacją: REKLAMACJA [numer_zamówienia]

W przypadku uznania reklamacji oraz żądania przez Klienta zwrotu pieniędzy przelew będzie realizowany w ciągu kolejnych 14 dni roboczych (zwykle szybciej). 

W przypadku jakichkolwiek pytań najpierw skontaktuj się z nami telefonicznie tel. 58 742-10-20 lub mailem sklep@panelowo.pl, by uniknąć niepotrzebnych kosztów i związanych z nimi napięć.